Spirituele groei

Spirituele workshop met Jhadten Jewall

Jhadten Jewall; Dragon Light
Workshop Jhadten Jewall “Nieuw lichaamsbewustzijn ~ Nieuwe spirituele groei ”
Zaterdag 13 en zondag 14 april 2022

Dragon Light

Nieuw lichaamsbewustzijn ~ Nieuwe spirituele groei

In 2023 ervoeren we een veelheid aan nieuwe energielagen in de aarde en in ons lichaamsbewustzijn die nieuwe niveaus openden van de belichaming van onze hogere zielsenergie. In 2024 worden we begroet met de Drakenlicht energie. Nieuwe energiegolven bewegen zich tussen de nieuwe energielagen en interacteren met de al bekende energiecentra in de aarde, het universum en onze lichamen. Deze drakenenergieën zijn vergelijkbaar met de drakenenergieën die de vitale levenskracht van Moeder Aarde door alle aarde rijken bewegen. Maar nu beweegt deze drakenenergie anders in de diepere Aarde-energie lagen, in onze lichamen, in de nieuwe bewustzijnsniveaus en in de hemelen! Jhadten Jewall; Dragon Light

We zullen daarom deze nieuwe energieën verkennen met de hulp van de Aardedraak, de Hemelse Draak, de Interdimensionale Draak, de Alchemistische Draak en de Kosmische en Galactische Draken. Elk drakenaspect heeft een andere kwaliteit en doel in de voortdurende belichaming van onze zielsenergie. Klimaatverandering maakt ons gevoelig voor deze nieuwe drakenenergieën, want naarmate het klimaat verandert, ervaren we andere energiestromen dan voorheen.

De Dragon Line (van Stonehenge UK tot de Externsteine in Duitsland) is in Nederland op verschillende plaatsen verankerd zoals in de Slotbossetoren in Oosterhout (Noord-Brabant). Deze toren was onderdeel van het zeer grote kasteel Strijen. In de lente workshop op 13 – 14 April 2024 gaan we dit ankerpunt activeren. Het zal een geweldige ervaring zijn. Doe met ons mee!

Komt allen.

Namaste!

Klik hier voor aanmelden of meer informatie opvragen

Soul Readings en je zielspotentie.
Deze readings geven informatie over je ziel, de reden waarom zij is geïncarneerd en hoe je jezelf het best kan focussen op de missie van je ziel.

De soul readings zijn persoonlijk en duren ongeveer 1 uur.
Van uw reading wordt een CD-opname gemaakt.
De kosten voor een soul reading zijn € 175,-.

Meer informatie vindt u ook op: www.sacredspaces.net

Klik hier voor aanmelden of meer informatie opvragen

Wie is Jhadten Jewall
Jhadten Jewall Jhadten Jewall (*Canada, 1951) studeerde linguïstiek, literatuur, filosofie en onderwijs in Basel. Hij woonde 10 jaar in Zwitserland en 8 jaar in Japan. Hij gaf er les aan de universiteit, studeerde Zen en ging diep graven in de metafysische wereld van kennis. Zijn training in de metafysische wereld omvatte kristal-healing, shamanisme en verschillende vormen van trillinggebaseerde healing, alsook het werken met de aboriginal-cultuur. Hij heeft ook geleerd om te channelen voor groepen en aan hun trilling te werken om de structuren van de toekomst van binnen uit te activeren.
Jhadten leeft in Canada, geeft wereldwijd les en gidst groepen tijdens reizen naar heilige plaatsen. Hij is een uitstekend klankheler (sound healer) en maakte verschillende CD's met dit onderwerp. Jhadten is een getalenteerd workshopleider met heel veel humor. Hij weet te onderwijzen zonder dogma’s en ondersteunt ieders zoektocht naar de persoonlijke waarheid. Jhadten neemt intuïtief energie waar en heeft geleerd deze in illustraties dicht te benaderen.
Jhadten zet zich in voor evolutie in vrede en heelheid van de mensheid. De eerste stap naar dat doel is persoonlijk bewustzijn en focus. Hiervoor gebruikt hij Soul Essence Readings, Soul Portraits, geleide meditaties, spirituele reizen en workshops.

Activatie van de 17 chakra's

17 chakra systeem 17 chakra systeem

Een van de eerste dingen die Jhadten ons bracht is het 17 chakra systeem. Deze is door Jhadten Jewall in 1994 aan de mensheid gegeven via een channeling van de Elohim.
De energie bouwt u op door verbinding te leggen met de aarde en de zon en energie daarvan in en daarnaar uit te ademen.

De uitgebreide meditatie kunt u bestellen op http://sacredspaces.net/product-category/products-cd/.

Lichtstad Slotbossetoren NL
City of Light Sevenum, NL