Angelic Healing with Gemstones

De Angelic Healing met kristallen, wordt ook wel de Board of Angels Kristal Healing wordt genoemd en komt van de Tweede Realiteit. Deze gaat hand in hand met de Board of Angels. Het is een compleet makend Board van de Board of Angels, maar het kan ook als een aparte cursus gegeven worden. In de Angel Healing met Kristallen zijn er Engelen Tekens die ons op veel gebieden kunnen helpen, zoals het creëren van vrede en rust in het leven, echt leven in en met het leven, het leven balanceren en harmoniseren, sterker worden in het leven.

Op het Angel Healing Board worden 36 verschillende Kristallen gebruikt die elk een eigen plaats krijgen op het Board. Bij aanmelding van de cursus worden de kristallen bekent gemaakt, zodat je ze zelf kunt verzamelen voor deze cursus.

De genezing door dit Board gaat veel dieper in het lichaam, het heeft een positief effect op de extreem kleine niveaus in alles en iedereen. De energie van de Oneindigheid spiraal kan de tekortkomingen en de hiaten die we mogelijk binnen in ons hebben herstellen en opvullen.

Er zijn 6 edelsteen leggingen in de engelachtige genezing cursus die veel spirituele doeleinden geven, zoals contact met gidsen, wees duidelijk wat we willen in het leven, opent herinneringen, universeel contact, hogere inzichten, en nog veel meer.

Je leert ook nog in deze cursus 5 Engelen Tekens te gebruiken, die van de tweede Realiteit komen en dingen kunnen geven die in onze 1ste Realiteit ons niet in kan voorzien.

Je kunt ook een Engelen Meditatie ontvangen met edelstenen-Engelachtige genezing en een speciaal Teken om je Hoogste ultieme hogere zelf te zoeken en te vinden.

Je leert ook oneindigheids (infinity) water te maken. Dit water kun je voor alles gebruiken, maar vooral om het lichaam te herstellen in deze tijd waar onze voeding een veel te lage frequentie heeft ten opzichten van ons lichaam. Dit water kun je in al je drankjes doen, maar ook op voedsel druppelen, of zelfs in je tuin, in het water van je huisdieren en nog veel meer.

Meer informatie:
   Ine Suiker, Hoofdleraar Universal White Time Healing Nederland. (mail)