White Time Kristalhealing - Level 2

Dit is het tweede deel van de opleiding tot therapeut Universal White Time Kristal Healer en is een mineralencursus voor gevorderden. In deze cursus wordt dieper ingegaan op de Universele kennis vanuit de White Time filosofie. Het is belangrijk om vertrouwen hebben in wat je voelt en in wat je intuïtie je ingeeft. Doordat de energie van de edelstenen en kristallen een symfonie van tonen spelen, die zeer zuiver en direct zijn, zal het een plezier voor je zijn om te zien hoe goed je intuïtie zich ontwikkeld.

Tijdens deze level krijg je een prachtige handboek waarin informatie gegeven wordt over welke steen combinaties je kunt gebruiken bij een ziekte of voor je groeiproces. Ook wordt je de mogelijkheid aangereikt om je persoonlijke kennis en de mogelijkheden als kristal healer sterk te vergroten. Het is meer gevorderd in healing technieken.

In deze cursus leer je o.a.:
  • Hart- en zielestenen en hun betekenis.
  • Het doel en ware werk van kristallen en mineralen
  • De filosofie van de Universal White Time Kristalhealing
  • Kristallen en mineralen balanceren en programmeren
  • Het mentaal verbinden met kristallen en mineralen en steenbaden.
  • Hoe kies je de juiste steen
  • Fantastisch mooie steenleggingen, zoals de gevorderde eerste steenlegging (heelt erg diep fysiek en op zielenniveau) en kleurensteenleggingen.
  • Verschillende snelle steenleggingen voor het hartchakra.
  • Meditaties met stenen
  • Een "Hemelpoort" maken met stenen.
  • Stenenelixer om je frequentie te verhogen
  • Verschillende steenleggingen om je hartchakra te openen
  • Kristallen en mineralen voor dier en plant.
  • Als extra: een cursusboek met de afzonderlijke omschrijvingen van de Edelstenen en de Mineralen door Channie Centara Cha.
  • En nog veel meer.....
  • Initiatie level II
  • Het wordt afgesloten met een diploma voor level II

White Time Kristal Healing level II duurt twee dagen. Beide dagen van 10.00 uur tot ongeveer 17.00 uur. De kosten zijn € 295,-, inclusief lesboek en stenenhandboek met ziektebeelden en hoe je deze met behulp van stenen kunt behandelen.

Disclaimer Privacy Leveringsvoorwaarden