The Golden Movement

The Golden Movement is een oer oude, scheppende beweging die je Kracht en universele energie in je handen geeft. Het is nu vrij gegeven voor de mensheid en kan en mag door iedereen gebruikt worden!

Hieronder vind je een filmpje waarin Channie Centara Cha zelf de Beweging, Deel 1, van Golden Movements uitgelegd.
Als het filmpje niet afspeelt, klik dan op de link om het gewenste filmpje te openen.
wmv logo
deel I - breedband (5.3 MB)
deel I - dial up (0.8 MB)

De Golden Movement Deel I

Hoe kan ik de Golden Movement uitvoeren?

Hier is de Beweging, deel 1, van Golden Movements uitgelegd met behulp van een tekening en daaronder volgt nog een beschrijving en uitleg in de vorm van tekst. Pas op, bij nummer 8 is er een fout in de tekening geslopen die ik er nog niet kan uithalen.
Heb je deze beweging gedaan dan staat de energie die je dan in je handen hebt gelijk aan één uur Healing!
Lees beneden voor suggesties wat je allemaal met de energie van deze beweging kunt doen.

GoldenMovement1
GoldenMovement2
GoldenMovement3
GoldenMovement4

De Beweging nog een keer uitgelegd:

1. Spreidt beide armen zijwaarts naar buiten met je handpalmen naar de grond gericht.
  2. Leg de twee handpalmen op elkaar, waarbij de toppen van de vingers je polsen aanraken, rechtse hand boven.
  3. Glijdt dan vanuit deze positie met je handen naar een Indiaanse gebedshouding (handpalmen tegen elkaar met de toppen van de vingers naar boven gericht). Vorm vanuit deze positie met je wijsvingers en duimen een driehoek en laat je vingertoppen dan naar voren voorover vallen en ga door in deze vloeiende beweging met de vingertoppen wijzend naar je hartchakra tot je handen voor je uitkomen (elkaar nog licht aanrakend) met de handpalmen naar boven.
  4. Laat je armen nu weer zijwaarts glijden met de handpalmen omhoog.
  5. Dan draai jij je handpalmen weer om naar beneden.
  6. Breng dan je handen voor je derde oog samen, linkerhand zet je met de wijsvingerkant tegen je derde oog, je rechterhand zet zich met zijn wijsvinger kant tegen de pinkkant van je linkerhand.
  7. Nu neem jij je linkerhand van je voorhoofd weg en begint hiermee te rollen, je rechterhand doet mee, ze draaien om elkaar van boven naar beneden.
  8. Dan gaat eerst je rechterhand zijwaarts naar buiten en dan gaat je linkerhand zijwaarts naar buiten. Beide handpalmen wijzen naar boven. Nu is er een foutje in de tekening.... namelijk je brengt zijwaarts tegelijkertijd de handen naar boven, zoals je nieuwe energie schept en
  9. Dan van boven af gaan je handen langzaam naar beneden, alsof je energie naar beneden trekt.

Je hebt nu de beweging voltooid.

Je kunt nu verschillende dingen doen met deze energie, bijvoorbeeld;

10. een gouden bal maken door de energie in je handen, net als van een zandloper van de ene naar de andere hand te laten lopen en bijvoorbeeld door het dan te kneden als een sneeuwbal.
  11. of je kunt de energie, zonder eerst een bal te maken, aan jezelf geven of verder geven aan een client of een andere persoon.

Algemene opmerkingen:

• Maak die gouden bal eens in een donkere kamer, je kunt het gaan zien. Zie je de bal goed in die donkere kamer, en je blijft je verder concentreren, dan kan de bal de vorm aannemen van je thuisplaneet.
  • Je kunt de Gouden Bal over verre afstanden naar iemand toesturen door de bal erheen te denken en te visualiseren waar in het lichaam het binnenkomt.
  • Het eerste gedeelte van de Golden Movement is in heel het universum het zelfde.
  • Het verhoogd de gevoeligheid in je handen.
  • Je kunt het gebruiken om een betere gezondheid te krijgen,
  • om je aura te vergroten van bijvoorbeeld 8 naar 12 meter.
  • Je kunt het gebruiken voor het reinigen en opladen van stenen door na de beweging de energie over de stenen te gooien of de stenen in je handen te nemen.
  • Om je energie peil te vergroten — kracht — en voor een groter psychologisch en fysisch uithoudingsvermogen.
  • Voor het creëren van positieve energie in de kamer.
  • Als een zegen bij het eten.
  • Voordat je gaat healen.
  • Voor de meditatie.
  • Voor betere seks.
  • Voor we contact maken met dieren of bijvoorbeeld voordat we gaan zwemmen met de dolfijnen.
  • De Golden Movement geeft jouw meer zelf zekerheid.
  • Je kunt de energie aan je drinkwater geven of je badwater.
  • Als jij je futloos voelt of een beetje gedeprimeerd... Doe de Golden Movement dan meerdere keren achter elkaar en tijdens het uitvoeren van deze bewegingen begin jij je al beter te voelen. Geef dan de energie aan je thymus- en hartchakra.

De mogelijkheden voor toepassing van de Golden Movement deel 1 zijn onbeperkt. Gebruik je fantasie en zet de energie in daar waar jij denkt dat het goed is!

Veel plezier!

Disclaimer Privacy Leveringsvoorwaarden