Healing

Consulten:

Er zijn vele verschillende methoden en technieken om genezing, balans, innerlijke rust en heelwording te verkrijgen.
Dat gaat altijd samen met bewustwording, spirituele groei en liefde. Ieder mens is uniek en verlangd naar liefde, innerlijke vrede, vreugde en de vrijheid om zichzelf te mogen zijn. En omdat ieder mens anders is wordt er tijdens een consult gekeken welke behandel methoden het best bij de persoon past.

Soms komen mensen met een speciaal verzoek. Bijvoorbeeld om behandeld te worden met kristallen. Dan kan, in overleg met de cliënt, een steenlegging uitgekozen worden, bijvoorbeeld een steenlegging voor depressie of tegen verslavingen, of diabetes, of om meer levensenergie te krijgen. Deze steenleggingen reinigen enorm op alle lagen. Er zijn enorm veel steenleggingen die voor allerlei klachten verlichting en kracht geven.

Ook is het mogelijk om een uur in een White Time Geometrisch figuur te liggen. Dit is een van de geometrische vormen uit het Universum en is basaal gemaakt voor regeneratie en verjonging. Lees hier meer over het sixpoint geometrie.

Wanneer iemand hier een energetische behandeling heeft gehad dan voelt de persoon zich vaak erg goed en energiek. Maar om dit vast te houden is voor velen toch moeilijk. Daarom geef ik vaak nog een Bach remedie ter ondersteuning mee. Door het gebruik hiervan gedurende drie weken kunnen zich op subtiele wijzen inzichten openbaren die de persoon spirituele groei geven.

Verschillende methoden die hier gebruikt worden zijn:
  1. Zeer geavanceerde technieken van Universal White Time Healing.
  2. Technieken van Universal White Time Kristal Healing.
  3. Archetype Healing.
  4. The Board of Knowledge.
  5. Heilige White Time Geometrie.
  6. Bach Bloesem remedies.
  7. Informatie rechtstreeks verkregen van Lichtgidsen en Engelen.

Behandelingen worden op afspraak gegeven door Ine Suiker of Henk van Driel. Deze kunnen eventueel nog worden aangevuld met behandelingen op afstand.
Kosten afspraak: € 75,- per uur
Kosten afstandsbehandeling: € 50,- per keer

Stress:
Deze behandelingen gebruiken we eveneens met veel succes tegen spanning en stress verschijnselen bij mensen die in ziektewet of arbeidsongeschiktheid zijn beland. In die gevallen is het raadzaam om te proberen bij de uitkerende instelling om vergoeding te vragen voor de behandeling.

Bloemen helen

Ervaringen met Archetype Healing

Ariaan
Eind 2001 kreeg ik te maken met een ernstige vorm van post-traumatische dystrophy in mijn rechterbeen. Een tijd lang heb ik diverse behandelingen ondergaan uit het reguliere medische circuit, maar de resultaten bleven uit. Ik kwam in een rolstoel terecht en mijn hele lichaam verzwakte. In die periode besloot ik het over een andere boeg te gooien en ben ik tegen het advies van de specilisten in weer gaan bewegen. Eerst via de fysiotherapeut, en later zelf via aangepaste sport.
Dat bewegen was al een hele grote stap in de goede richting, maar ik bleef tegen een soort plafond aanhikken. Ik kwam niet verder meer met mijn rationele, wetenschappelijke instelling, die ik de loop der jaren had aangeleerd. Gelukkig kwam ik toen in contact met de Aardeschool waar ik Archetype Healing mocht ontvangen en (opnieuw) kennis kon maken met meditatie en tai-chi.
Dat was voor mij beslist het keerpunt, in meerdere opzichten. Niet alleen is mijn lichamelijke toestand spectaculair verbeterd (ik loop weer en de rolstoel verzamelt nu spinnenwebben!); de manier waarop ik in het leven sta is compleet veranderd. Henk en Ine hebben hun wijsheid met mij gedeeld en mij geholpen met het loslaten van oude patronen en het kiezen voor mijn intuïtie. De eerste stapjes heb ik nu gezet en het lijkt wel of ik een nieuw paar zintuigen aangemeten heb gekregen, waarmee ik scherper kan zien, horen en voelen. Dit betekent wel dat ik ook de minder fijne dingen intenser beleef, maar er staat zo'n innerlijke rust en rijkdom tegenover dat ik vastbesloten ben dit pad niet meer te verlaten. Ik ben er nog lang niet, maar de toekomst ziet er weer helder en zonnig uit!
Als je het bovenstaande leest denk je misschien "heftig!!" en dat was het zeker. Maar het mooie is dat ik de veranderingen als vanzelfsprekend en natuurlijk heb ervaren, alsof je aan iets herinnert wordt wat je lang geleden bent vergeten. Ik heb weer contact kunnen maken met mezelf en mijn omgeving en ik wens iedereen dat gevoel toe!

Pieter
Begin 2004 kreeg ik een aantal lichamelijke klachten als gevolg van werkstress en mijn manier van werken. Ik sliep slecht, was moe, angstig en had concentratie problemen. Op advies van mijn vrouw en kinderen ben ik thuis gebleven en naar de huisarts gegaan. Deze schreef me rust voor en een bloedonderzoek. Gelukkig kende ik Henk en heb hem om hulp gevraagd. Henk heeft mij een Archetype Healing gegeven. De behandeling liet me mijn hele leven weer beleven, was heel emotioneel en ik werd herinnerd aan een aantal momenten met traumatische ervaringen. Zonder dat ik het wist bleek ik van deze ervaringen last te hebben en werd mijn gedrag van dienstbaarheid en perfectionisme verklaarbaar. Voor mij is toen meer duidelijk geworden hoe ik in elkaar zit, werk en kan reageren. Dit inzicht heeft me veel rust gegeven. Ik weet nu veel beter waar ik aan moet werken en wat echt belangrijk is voor me. Ik probeer dagelijks aan mezelf te werken. Ik ben heel dankbaar voor het licht en de verlichting die de Archetype Healing mij heeft gegeven en wens een ieder soortgelijke ervaringen toe.

Water heelt emotie

Over Healing

Bij behandelingen maken wij gebruik van Archetype healing, White Time healing, Reiki, Crystal healing, Indian Healing, Bach remedies en andere.

Wilt u meer informatie over een van deze onderwerpen, mail of bel dan gerust even.

In liefde en licht groeten wij jullie,

Ine Suiker, Hoofdleraar White Time Nederland. (mail)
Henk van Driel (mail)