Channie Centara Cha
Wie is Channie Centara Cha?

Channie is een kosmisch wezen, verbonden met engelen, aartsengelen en andere Lichtwezens, om Liefdevol dienstbaar te zijn voor de evolutie van deze planeet.
Zij heeft vanaf haar vijfde jaar contact met wezens van andere planeten die tot het licht behoren en werkt in harmonie met hen samen. Universal White Time Healing is vrijgegeven door Channie Cha Centara.

Channie is Hoofdlerares van Zweden en Ambassadrice voor de wereld en geeft in vele landen cursussen over UWTH en andere zaken. Ze werkt met haar schat aan vermogens op vele niveaus om het evolutieproces van onze Aarde naar de Nieuwe Aarde te ondersteunen. Ze is een schakel, een brug, een stem en een intermediair tussen verschillende dimensies. Haar humor, gaven en kennis zijn waardevolle geschenken die ons helpen ons bewustzijn te verhogen. Zij heeft velen opgeleid tot therapeut of leraar in de Universal White Time Healing en/of in de Universal Cristal Healing. Channie is een prachtig mens en tevens mijn lerares voor UWTH op Aarde.

Channie geeft ook les in hoe de mens contact kan maken met het universum, om dingen te zien en te begrijpen die voorbij het voorstelbare gaan. Zij werkt op vele levels van bewustzijn, in meerdere dimensies.

Channie is een prachtig mens en tevens mijn lerares voor UWTH op Aarde. Ik ben haar hier zeer dankbaar voor. Zij heeft mij opgeleid en geïnitieerd voor leraar UWTH en voor High Teacher UWTH. Dit betekent dat ik niet alleen alle vier de Levels van Universal Whitetime Healing als cursus kan geven maar ook de Leraren hiervoor kan opleiden. Begin juni 2007 ben ik gevraagd om Hoofdleraar Universal White Time Healing voor Nederland te worden. In liefde en dankbaarheid heb ik dit aanvaard.

Disclaimer Privacy Leveringsvoorwaarden