Boeken Universal White Time Healing

Channie Centara Cha
My E.T. Diary by Channie Centara My Angel Diary by Channie Centara
My E.T. Diary My Angel Diary

In de zomer van 2006 is met Channie Centara overeen gekomen dat het Zweedse Buitenaardse Dagboek in het Nederlands uitgegeven mag worden. Dit boek is prachtig vertaald door Caroline Derksen. Voor het tweede boek van haar “Het Engelen Dagboek” is inmiddels ook al toestemming gekregen en wordt inmiddels ook vertaald. Het is een voorrecht om deze prachtige boeken van haar in het Nederlands te mogen lezen.

Hier beneden volgt een beschrijving van de vertaalster Caroline Derksen.

"Terwijl de mensheid met telescopen op zoek is naar leven in de ruimte, staan buitenaardse wezens naast hen en vragen zich af wat diezelfde mensen nu eigenlijk aan het doen zijn." In dit buitengewone boek incarneert een buitenaards wezen in een menselijk lichaam en vertelt voor de eerste keer haar verhaal. Vanaf het contact met buitenaardse wezens op de leeftijd van vijf jaar tot het zich bewust worden van haar levenstaak, dat waarvoor ze op Aarde werd geboren. 'Een buitenaards dagboek' is het verhaal van een ongewoon levenslot in het teken van het licht en de liefdevolle krachten.

Maak kennis met Christina uit Zweden. Op vijfjarige leeftijd had ze haar eerste fysieke, buitenaardse contact. Toen ze wat ouder werd, begon ze een dagboek bij te houden van haar avonturen in het Universum. In haar eigen woorden beschrijft Christina haar leven op Aarde en in andere werelden. Ga samen met haar op reis naar fantastische planeten. Ontmoet verschillende wezens: sommige zien ons eender en weer anderen hebben een uiterlijk dat we ons met geen mogelijkheid zouden kunnen voorstellen. Maak kennis met haar vrienden: vriendelijke, fysieke buitenaardse wezens die ons willen helpen Moeder Aarde te behouden.

Volg Christina tijdens haar onschuldige jonge meisjesjaren op weg naar volwassenheid, waarin ze te horen krijgt dat ook zij een buitenaards wezen is. Volg haar aangrijpende, humoristische, prachtige en unieke belevenissen en ervaringen ‘daarbuiten'.

“Een buitenaards dagboek” bevat 473 pagina's leesplezier, waarin je deelgenoot wordt in de diepe spirituele inzichten die de schrijfster van haar buitenaardse leraren mocht ontvangen. Het geeft je nooit eerder gegeven inzichten over de oorsprong van onze schepping, inzicht in het leven van wezens in het Universum en de Lichtkracht, die een Alliantie tussen hen heeft gevormd en het vertelt je meer over de grote veranderingen die al heel snel hier op Aarde zullen plaatsvinden: het opklimmen naar de Nieuwe Aarde. Een uniek boek dat ons een duizelingwekkend perspectief biedt op onze eigen toekomst en ons tegelijkertijd vele, verrassende inzichten geeft over een Universum waarin wij mensen niet zo alleen zijn, als wij veelal denken ... Een klein fragment:

Channie Cha liep de grote zaal binnen van de Raad in het hoofdkwartier van de Alliantie op Azhiz. Ze ging op de stoel zitten, die voor haar bedoeld was. Ze had een dikke ordner met zich meegedragen, die ze nu voor zich op de grote en zeer lange tafel deponeerde. De map bevatte kaarten en andere vellen vol informatie. De vellen waren gemaakt van een plastic gelijkend materiaal en in het begin geheel doorschijnend. De informatie werd op de vellen aangebracht met behulp van een smalle, witgrijze strook die over het vel bewoog. Bij het wijzigen van de tekst werd alleen de strook vervangen. Op deze wijze ontstond er geen verkwisting van papier of andere materialen. Channie Cha bladerde door de ordner en wachtte op de anderen. Ze was als eerste aangekomen, waarschijnlijk daar deze bijeenkomst haar meer raakte dan de anderen. Op deze vergadering zou de planeet Aarde worden besproken en toevallig was dit precies de planeet waarop zij had gekozen te reďncarneren. Feitelijk lag haar aardse lichaam nu te slapen.

Wat de omslag je vertelt:

Het is zo gemakkelijk iets dat we niet willen zien of weten weg te redeneren, te verbergen of zomaar te vergeten. Als de mensheid werkelijk contact wil hebben met wezens uit de ruimte daarbuiten, dan dient men eerst het bewustzijn te openen om dat te willen zien, wat ook nu al zichtbaar is.

De mensen dienen ook op te houden met het bespotten en vervolgen van mensen die contacten hebben en in plaats daarvan hen te geloven. Veel van de mensen die contacten hebben, werken samen met buitenaardse wezens om de mensheid te helpen. In alle landen op Aarde, in alle leeftijdsgroepen, binnen elke beroepsgroep en in elke sociale klasse zijn er mensen met wie contact is gelegd. Veel van deze mensen zijn waarschijnlijk zelf een buitenaards wezen, diep in hun innerlijk op dat wat we het zielsniveau noemen. Velen van hen kennen inmiddels hun levenstaak, dat waarvoor ze op Aarde zijn geboren. Ken jij je levenstaak al? Ben jij misschien een van hen?

Channie aan de lezer:

Ik wil slechts drie dingen vragen, aan jou. Jij die op het punt staat dit boek te lezen:

1. Lees het boek vanaf het begin tot het eind, zonder vooruit te bladeren in het boek of weer terug.
  2. Probeer de boodschap van het boek te zien en te vinden en deel dat wat je vindt met anderen.
  3. Wees bescheiden over dat waarover jezelf nu nog niets afweet en veroordeel anderen niet voor hun belevenissen en ervaringen

(Natuurlijk ben je als lezer vrij in wat je wel of niet wilt aannemen, want uiteindelijk kunnen alleen ‘ware' ervaringen een feit bekrachtigen.)

© Copyright 2007 Channie Centara Alle rechten voorbehouden.

De prijs per boek is 30 Euro, exclusief verzendkosten.

De boeken kunnen alleen gekocht worden bij UWTH leraren