Nieuwsbrief Aardeschool        oktober 2012

Nieuwe Initiaties.

Deze Nieuwsbrief is voor diegenen die één of meerdere Universal White Time Healing cursussen hebben gedaan. Zoals jullie wel weten, voelen en ervaren hebben, zijn er vele veranderingen gaande. Zowel hier op onze Moeder Aarde als in het Universum. En dat dit niet altijd soepel verloopt in deze crisistijd hebben we ook allemaal kunnen zien. Het is dan ook moeilijk om balans en harmonie te bewaren. Daarom wil ik iedereen informeren over de Nieuwe Initiaties die nu beschikbaar zijn.
Ook wordt er een dag georganiseerd waarop iedereen de gelegenheid krijgt om deze initiaties te ontvangen.

Wat geeft deze initiatie?

Deze Nieuwe Initiatie verhoogt ons en onze kans om een krachtige Healing sessie te geven met White Time van een hogere kwaliteit. Het verhoogt tevens onze volledige spiritualiteit op veel andere manieren. Tijdens de Initiatie, opent het blokkaden zoals werd gedaan gedurende alle andere initiaties van de Universal White Time Healing, maar in dit geval, dus met de Nieuwe Initiaties, worden er 42 blokkades verwijderd! En het is ook nog een verhoging van 30.000 stappen. Deze verhoging is een enorme krachtbron voor ons totale algemene spirituele niveau. Alle oude initiaties die ooit gegeven werden tijdens UWTH cursussen, worden nu vervangen door een nieuwe hoger vibrerende liefdes krachtstroom van Universal White Time Healing.

De Ultieme Bron van White Time is natuurlijk de zelfde als altijd, namelijk de originele Zon, met de White Time (Witte Tijd) Straal in de Beyond. Wanneer deze straal ons hier in onze Blauwe Creatie en in ons Universum bereikt, wordt de Witte straal bij de Bron, Universele White Time. Aan de andere kant van de Bron geeft de White Time straal ons Universal White Time Healing, waar iedere ingewijde en Healer een unieke verbinding en tunnel heeft om dit te ontvangen.

De Nieuwe Initiatie reinigt de fouten en alles wat eens onjuist gedaan werd.
Het vervangt alles met perfectie en balans.
De Nieuwe Initiaties worden alleen gegeven door Leraren, Hoofd Leraar, High Teachers, Assistent Hoofdleraren en Suprême Teachers die gescreend zijn en hiervoor toestemming hebben gekregen.

Het is dus een geschenk en de moeite waard om de Nieuwe Initiaties te ontvangen, nietwaar?

Daarom krijgt iedereen de gelegenheid deze Nieuwe Initiaties te ontvangen op Zondag 4 november 2012. Je kunt je opgeven per mail: ine@aardeschool.nl of telefonisch: 06 52 68 17 95
Ben je geïnteresseerd, laat het dan zo spoedig mogelijk weten.
Kun je deze dag niet en wil je toch graag deze initiatie ontvangen, neem dan contact met me op. Het is ook mogelijk deze op afstand te ontvangen.

Op zondag 4 november beginnen we om 10.00 uur met een gezamenlijke Meditatie alvast kennis te maken en een indruk te krijgen van de Kracht en de Liefdesstroom van de Nieuwe Energie. Daarna volgen de initiaties. Tussen de middag eten we samen. Graag zelf een broodpakketje meenemen. Ik zorg dan dat er soep is, en natuurlijk ook koffie en thee. Na de Lunch gaan we verder met de Initiaties.
En we sluiten de dag af met een ceremonie en een extra Healing voor iedereen die hieraan deelneemt. De kosten van de Nieuwe Initiaties zijn 85,00 euro.
Ben je geïnteresseerd meld je dan snel aan.

Met vriendelijke White Time groet,

Ine Suiker